• گزارش  اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان در مورد فرش های دستباف نما

    گزارش اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان در مورد فرش های دستباف نما

    فرش دستباف به عنوان اصیل ترین و ریشه دار ترین هنر ملی ایرانیان همواره جایگاه ویژه ای در میان جهانیان داشته است

    « ادامه مطلب »

  • بررسی صادرات فرش ایران در شرایط جدید سیاسی

    بررسی صادرات فرش ایران در شرایط جدید سیاسی

    با حضور اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران برگزار شد

    « ادامه مطلب »

  • نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی برگزار می شود

    نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی برگزار می شود

    نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی در ایران همزمان با هفته پژوهش توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود

    « ادامه مطلب »

 رئیس اداره امور فرش اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان با بیان اینکه این دوره آموزشی پیرو سلسله کارگاه‌های توانمندسازی بانوان کارآفرین استان برگزار شد، گفت: این دوره در راستای ارتقای اثر بخشی بانوان به منظور تجاری سازی فعالیت‌های اقتصادی این قشر پر تلاش و ارزشمند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران به نقل از ایسناگلستان، عبدالوهاب صحنه، در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه دوره آموزشی ویژه تولید کنندگان فرش دستباف با هماهنگی مشاور امور بانوان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: این دوره با تدریس دکتر «مازیار میر» استاد معین مرکز ملی فرش ایران در حوزه تخصصی بازاریابی و فروش فرش دستباف برگزار شد.

وی با توضیح اینکه این دوره آموزشی ۳۴ واحد تولیدی و فروش فرش دستباف بود، گفت: این دوره آموزشی پیرو سلسله کارگاه‌های توانمندسازی بانوان کارآفرین استان گلستان در راستای ارتقای اثربخشی بانوان به منظور تجاری‌سازی فعالیت‌های اقتصادی این قشر پرتلاش و ارزشمند برگزار شد.

رئیس اداره امور فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به کارگاه آموزشی بازاریابی و فروش فرش دستباف، افزود: این دوره مقدمه‌ای بر برندسازی بود که با حضور تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف در اقصی نقاط استان گلستان و در محل سالن اجتماعات اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس به مدت یک روز کاری برگزار شد.

صحنه، مباحث مطرح شده در این دوره را مهم برشمرد و ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با مباحثی همچون ارتقای سطح آشنایی فروشندگان ایرانی فرش دستباف با مدیریت فروش و رفتار مصرف کننده، مدیریت ارتباط با مشتریان و ویژگی‌های فروشنده فرش دستباف، مبانی حضور در نمایشگاه‌ها، مبانی مهندسی فروش و اصول و فنون مذاکرات تجاری و کانال‌های فروش آنلاین آشنا شدند.

وی در خصوص اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی جهت فروشندگان فرش دستباف استان، گفت: افزایش سطح اطلاعات فروشندگان در حوزه تبلیغات، بازاریابی و فروش فرش دستباف، آشنایی با روش‌های خرید و فروش، شیوه‌های بازاریابی و کاربرد آن در محیط واقعی و بهبود نگرش فروشندگان فرش دستباف نسبت به ارتباطات موثر بازاریابی از جمله اهداف برگزاری این دوره‌ آموزشی بود.

رئیس اداره امور فرش اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان در مورد میزان تولید سالانه فرش دستباف در استان، توضیح‌ داد: در گلستان سالانه ۳۵ هزار متر مربع فرش دستباف، گبه و تابلو فرش توسط بیش از ۴۰ واحد تولیدی و صنفی فرش دستباف تولید می‌شود.

پرداخت آنلاین

لطفاً جهت پرداخت وجه به صورت آنلاین، مبلغ مورد نظر را به ریال وارد نموده و پرداخت نمائید.
مبلغ (ريال) :

خبرنامه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق است به اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران

طراحی گرافیکی و طراحی وب سایت توسط استودیو طراحی حاشیه