• گزارش  اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان در مورد فرش های دستباف نما

    گزارش اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان در مورد فرش های دستباف نما

    فرش دستباف به عنوان اصیل ترین و ریشه دار ترین هنر ملی ایرانیان همواره جایگاه ویژه ای در میان جهانیان داشته است

    « ادامه مطلب »

  • بررسی صادرات فرش ایران در شرایط جدید سیاسی

    بررسی صادرات فرش ایران در شرایط جدید سیاسی

    با حضور اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران برگزار شد

    « ادامه مطلب »

  • نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی برگزار می شود

    نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی برگزار می شود

    نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی در ایران همزمان با هفته پژوهش توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود

    « ادامه مطلب »

سفیر برزیل در ایران با اشاره به ظرفیت‌های اتاق بازرگانی ایران و برزیل بر ضرورت معرفی بیشتر توانمندی‌های ایران به دنیا تأکید کرد و گفت: ما می‌توانیم از این ظرفیت برای صادرات محصولات کشاورزی استفاده کنیم و شما هم می‌توانید از ظرفیت این اتاق برای صادرات فرش دستباف استفاده کنید.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران به نقل از گزارش ایکنا از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم در دیدار با لودمار گونسالوس دی آگیارنتو سفیر برزیل در ایران، با اشاره به اینکه قم مرکز فکری و نرم‌افزاری انقلاب اسلامی است، گفت: اسلامی که در این شهر ترویج می‌شود، اسلام اصیل و تفاوت‌های اساسی با اسلام افراطی و سلفی دارد.

استاندار قم با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی می‌توانیم از ظرفیت‌های کشور برزیل استفاده کنیم، تصریح کرد: در دولت سیزدهم باور ما بر این است هرچه ارتباط ما با سایر کشورها بیش‌تر باشد، منافع بیش‌تری نصیب هر دو کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه فرش دستباف، سوهان و عقیق انگشتر از صنایع مشهور قم هستند، افزود: امیدواریم ارتباطات بین دو کشور افزایش پیدا کند و این تعاملات می‌تواند در حوزه‌های مختلف و به‌ویژه در مسائل اقتصادی انجام شود.

لودمار گونسالوس دی آگیارنتو، سفیر برزیل در تهران نیز در این دیدار با تأکید بر عدم استقبال دولت برزیل از تحریم‌ها به‌دلیل آسیب زدن به مردم گفت: با وجود تحریم‌ها ایران توانسته پیشرفت خوبی در حوزه فناوری نانو داشته باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اتاق بازرگانی ایران و برزیل بر ضرورت معرفی بیشتر توانمندی‌های ایران به دنیا تأکید کرد و افزود: ما می‌توانیم از این ظرفیت برای صادرات محصولات کشاورزی استفاده کنیم و شما هم می‌توانید از ظرفیت این اتاق برای صادرات فرش دستباف استفاده کنید.

سفیر برزیل در تهران بیان کرد: سال آینده جشن ۱۲۰ سالگی ارتباط ایران و برزیل را با همکاری سفیر ایران در برزیل برگزار خواهیم کرد که ظرفیت بسیار مطلوبی برای معرفی منابع و فرهنگ دو کشور است

پرداخت آنلاین

لطفاً جهت پرداخت وجه به صورت آنلاین، مبلغ مورد نظر را به ریال وارد نموده و پرداخت نمائید.
مبلغ (ريال) :

خبرنامه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق است به اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران

طراحی گرافیکی و طراحی وب سایت توسط استودیو طراحی حاشیه