• گزارش  اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان در مورد فرش های دستباف نما

    گزارش اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان در مورد فرش های دستباف نما

    فرش دستباف به عنوان اصیل ترین و ریشه دار ترین هنر ملی ایرانیان همواره جایگاه ویژه ای در میان جهانیان داشته است

    « ادامه مطلب »

  • بررسی صادرات فرش ایران در شرایط جدید سیاسی

    بررسی صادرات فرش ایران در شرایط جدید سیاسی

    با حضور اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران برگزار شد

    « ادامه مطلب »

  • نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی برگزار می شود

    نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی برگزار می شود

    نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی در ایران همزمان با هفته پژوهش توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود

    « ادامه مطلب »

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استاندار فارس گفت: نظام بانکی با اعطای تسهیلات خورد و کم بهره راه نجاتی برای صنعت اصیل ایرانی فرش بافی باشد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران، به نقل از  گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرخ‌زاده در حاشیه بازدید از کارگاه‌های قالیبافی در شهرک سلطان آباد شهرستان شیراز، گفت: احیای این هنر ارزشمند به شکل کامل را مدنظر قرار دادیم و در ارتباط با دیگر هنرهای دستی استان نیز باید رویکرد مشابهی اعمال شود.

او اضافه کرد: تکمیل چرخه تأمین تا فروش شامل، آماده سازی، تهیه مواد و اجزا تشکیل دهنده، نقشه و بافت، تبلیغات، بازاریابی و بازارسازی و فروش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه امروز مشکل اساسی در حوزه تبلیغات، بازاریابی، بازارسازی و فروش است، افزود: نظام بانکی با اعطای تسهیلات خرد و کم بهره راه نجاتی برای این صنعت دارای قدمت و اصیل ایرانی است.

فرخ زاده تأمین گازوئیل را اساسی‌ترین مشکلات این روزهای رنگرزی‌ها عنوان کرد و ادامه داد: تخصیص سهمیه ویژه گام مؤثری در افزایش قیمت فرش دستبافت ایرانی و رونق کسب و کار آن است.

او عنوان کرد: یکی از مهمترین و جذاب‌ترین بخش‌های تولید فرش استفاده از پسماندهای سایر صنعت‌ها و تشکیل چرخه بازیافت از دور ریز میوه‌ها، گیاهان کوهی، کاه و… برای رنگ آمیزی کلاف‌های تار و پود فرش است.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس بر ضرورت تخصیص فضای رایگان ویژه معرفی صنعت فرش در فرودگاه‌ها، ایستگاههای راه آهن و ترمینال‌های استان تاکید کرد و گفت: کارخانه‌های متعدد و شرایط ویژه بازاریابی و فروش فرش‌های ماشینی، نفس هنر اصیل فرش بافی ایرانی را به شماره انداخته است.

پرداخت آنلاین

لطفاً جهت پرداخت وجه به صورت آنلاین، مبلغ مورد نظر را به ریال وارد نموده و پرداخت نمائید.
مبلغ (ريال) :

خبرنامه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق است به اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران

طراحی گرافیکی و طراحی وب سایت توسط استودیو طراحی حاشیه