• گزارش  اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان در مورد فرش های دستباف نما

    گزارش اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان در مورد فرش های دستباف نما

    فرش دستباف به عنوان اصیل ترین و ریشه دار ترین هنر ملی ایرانیان همواره جایگاه ویژه ای در میان جهانیان داشته است

    « ادامه مطلب »

  • بررسی صادرات فرش ایران در شرایط جدید سیاسی

    بررسی صادرات فرش ایران در شرایط جدید سیاسی

    با حضور اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران برگزار شد

    « ادامه مطلب »

  • نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی برگزار می شود

    نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی برگزار می شود

    نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی در ایران همزمان با هفته پژوهش توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود

    « ادامه مطلب »

 رییس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: حوزه صادرات فرش دستباف این استان نیاز به حمایت و تصمیم گیری مدیران رده بالا دارد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران به نقل از ایرنا، جواد وقاری با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه صادرات فرش دستباف آذربایجان غربی اظهار کرد: میزان صادرات فرش دستباف از استان بسیاز کاهش یافته و مدیران مرتبط برای احیا این موضوع باید عزم جدی‌تری داشته باشند.

وی با اشاره به میزان صادرات کشوری‌ فرش دستباف ادامه داد: ۲ درصد از فرش دستباف تولیدی کشور صادر می‌شود و این در حالی است که روند صادرات تولیدات فرش دستباف آذربایجان غربی نزدیک به صفر شده است.

وی با بیان اینکه روند صادرات فرش را می‌توان به اوضاع سابق رساند، گفت: حمایت از صادرکنندگان فرش دستباف تعریف خود را دارد که در صورت ایجاد تشویق‌های لازم و ایجاد انگیزه بین صادرکنندگان، می‌توان این حوزه را بیش از پیش فعال کرد.

رییس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: وزارت صمت، مرکز ملی فرش ایران و استانداری آذربایجان غربی در صورت ایجاد تسهیلات برای صادر کنندگان فرش و با برگزاری جشنواره‌های مختلف فرش دستباف می‌توانند صادرکنندگان را برای صادرات فرش دستباف تشویق کنیم.

وقاری عمده کشورهای هدف صادراتی فرش دستباف ایران را کشورهای حوزه خلیج فارس و آلمان دانست و یادآور شد: در صورت فعال شدن حوزه صادرات فرش دستباف از آذربایجان غربی می‌توان تعداد کشورهای هدف را بالا برد.

به گزارش ایرنا، در یکسال اخیر و با حمایت دولت سیزدهم از تولیدکنندگان، ۲۸۰ هزار مترمربع فرش دستبافت در استان آذربایجان غربی تولید شده است.

پرداخت آنلاین

لطفاً جهت پرداخت وجه به صورت آنلاین، مبلغ مورد نظر را به ریال وارد نموده و پرداخت نمائید.
مبلغ (ريال) :

خبرنامه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق است به اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران

طراحی گرافیکی و طراحی وب سایت توسط استودیو طراحی حاشیه