• گزارش  اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان در مورد فرش های دستباف نما

    گزارش اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان در مورد فرش های دستباف نما

    فرش دستباف به عنوان اصیل ترین و ریشه دار ترین هنر ملی ایرانیان همواره جایگاه ویژه ای در میان جهانیان داشته است

    « ادامه مطلب »

  • بررسی صادرات فرش ایران در شرایط جدید سیاسی

    بررسی صادرات فرش ایران در شرایط جدید سیاسی

    با حضور اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران برگزار شد

    « ادامه مطلب »

  • نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی برگزار می شود

    نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی برگزار می شود

    نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی در ایران همزمان با هفته پژوهش توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود

    « ادامه مطلب »

 با توجه به اهمیت صادرات فرش در ارتقای اقتصاد کشور، نمایشگاه مجازی فرش دستبافت در اصفهان تا سه ماه آینده برای فعالان اقتصادی و عموم مردم برپا شده است.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران به نقل از خبرگزاری بازار، فرش ایرانی از دیرباز در تمام جهان معروف بوده است و نقش صادرات و فروش آن در پیشرفت اقتصادی کشور برکسی پوشیده نیست به ویژه اینکه تحریم فرش اهمیت این کالا را در اقتصاد کشور نشان می‌دهد؛ کاهش فعالان عرصه فرش دستبافت به کمتر از ۲۰ هزار بیمه شده اهمیت حمایت از تولید فرش را نشان می دهد.

در این راستا در دو هفته گذشته، بیست‌وپنجمین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان با حضور بیش از ۱۱ استان، ۱۱۰ مشارکت‌کننده و شش رویداد جانبی برگزار شد.

از سویی با اوج‌گیری ویروس کرونا بسیاری از سایت‌های نمایشگاهی برای حفظ جایگاه کسب و کارها و استحکام بخشیدن به شبکه‌سازی‌ تجاری که در بستر برگزاری رویدادهای نمایشگاهی شکل گرفته بود، به سمت فراهم کردن زیرساخت‌های نمایشگاه مجازی روی آوردند.

طی دو سال گذشته برگزاری رویدادهای نمایشگاهی به صورت مجازی، در کنار عناوین نمایشگاهی به ارتقای کیفیت این مهم منجر شده است چراکه امکان بازدید از رویدادهای نمایشگاهی در هر لحظه از ساعات شبانه‌روز، کسب اطلاعات کامل و بهره‌ بردن از ارتباطات تجاری را برای فعالان اقتصادی و عموم شهروندان فراهم می‌کند.

کنار هم قرار گرفتن موارد فوق باعث شد نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به عنوان نخستین سایت نمایشگاهی استاندارد کشور از این تکنولوژی نوین برای برپایی نمایشگاه مجازی فرش دستبافت استفاده کند؛ این نمایشگاه تا سه ماه آینده با آدرس https://www.isfvirtualexpo.ir قابل دسترس است و مخاطبان می‌توانند به صورت مجازی از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه فرش دستباف بازدید کنند.

پرداخت آنلاین

لطفاً جهت پرداخت وجه به صورت آنلاین، مبلغ مورد نظر را به ریال وارد نموده و پرداخت نمائید.
مبلغ (ريال) :

خبرنامه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق است به اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران

طراحی گرافیکی و طراحی وب سایت توسط استودیو طراحی حاشیه