• گزارش  اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان در مورد فرش های دستباف نما

    گزارش اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان در مورد فرش های دستباف نما

    فرش دستباف به عنوان اصیل ترین و ریشه دار ترین هنر ملی ایرانیان همواره جایگاه ویژه ای در میان جهانیان داشته است

    « ادامه مطلب »

  • بررسی صادرات فرش ایران در شرایط جدید سیاسی

    بررسی صادرات فرش ایران در شرایط جدید سیاسی

    با حضور اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران برگزار شد

    « ادامه مطلب »

  • نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی برگزار می شود

    نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی برگزار می شود

    نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی در ایران همزمان با هفته پژوهش توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود

    « ادامه مطلب »

رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: دستبافته‌هایی از تولید کنندگان و هنرمندان صنعت فرش دستباف ایران، با موضوع جام جهانی به عنوان سفیر فرهنگی، سفیر صلح و دوستی و پیام آور صلح در عرصه جهانی به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران به نقل از گزارش بازار، فرحناز رافع افزود: فرش دستبافی با موضوع جام جهانی قطر ۲۰۲۲ بافته شده که از طرف مردم ایران به بازی‌های جام جهانی هدیه می‌شود.

وی با اشاره به سابقه هدیه فرش دستباف به مسابقات جام جهانی گفت: در کنار فرش یاد شده، ۴ فرش دیگر با موضوع جام جهانی به صورت دقیقتر به دست هنرمندان و تولیدکنندگان فرش دستباف ایران آماده شده که امیدواریم با همکاری و مشارکت وزارت ورزش بتوانیم این فرش‌ها را که در استان آذربایجان شرقی شهر تبریز بافته شده را به موزه فیفا، موزه ورزش قطر، امیر قطر هدیه کنیم و یک نمونه از آن را نیز در کشور خودمان نگهداری کنیم.

رئیس مرکز ملی فرش ایران در توضیح دلیل اهدای فرش دستباف ایران در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ افزود: ما می‌خواهیم پیام صلح مردم ایران را به همه جهان در حاشیه بازی‌های جام جهانی هدیه کنیم و از آنجایی که در مسابقات جام جهانی فوتبال از همه قومیت ها، اقشار، ملیت‌ها و کشورها حضور دارند فرش دستباف می‌تواند صدای رسای مردم ایران در صلح و دوستی باشد.

رافع در ادامه با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه صنعت فرش دستباف گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در این دولت در صنعت فرش دستباف برای نخستین بار رخ داد برگزاری نمایشگاه فرش دستباف با حضور رؤسای جمهور کشورهای مختلف از جمله امیر قطر در کاخ سعدآباد بود که نتیجه آن برگزاری نمایشگاه فرش دستباف ایرانی در حاشیه بازی‌های جام جهانی است که سازمان توسعه تجارت مجوز برگزاری این نمایشگاه را از وزارت تجارت قطر گرفته است.

به گفته رئیس مرکز ملی فرش ایران، مجری برگزاری نمایشگاه فرش دستباف ایران در جام جهانی قطر ۲۰۲۲, شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران است و امیدواریم بتوانیم این نمایشگاه را نه تنها در طول بازی‌های جام جهانی، بلکه به صورت دائمی در قطر و سایر کشورها برگزار کنیم.

پرداخت آنلاین

لطفاً جهت پرداخت وجه به صورت آنلاین، مبلغ مورد نظر را به ریال وارد نموده و پرداخت نمائید.
مبلغ (ريال) :

خبرنامه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق است به اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران

طراحی گرافیکی و طراحی وب سایت توسط استودیو طراحی حاشیه